
Mnogi me pitaju da im napišem ishranu za povećanje mišićne mase i evo primera koji ja lično koristim i daje mi odlične rezultate!
PRIMER ISHRANE ZA POVEĆANJE MIŠIĆNE MASE:
OBROK 1: šoljica ovsenih pahuljica+merica proteina, kompleks vitamina i minerala
OBROK 2: proteinski šejk(2 merice proteinskog blenda), 30g badema(može i lešnik, orah)
OBROK 3: 200 grama piletine (ili curetine), pirinač, salata ili neko povrće, jedna šaka badema
OBROK 4: Isto kao OBROK 2
OBROK 5: 200 grama crvenog mesa sa salatom, 2 stone kašike maslinovog ulja sa jednim kuvanim krompirom(može i pirinač)
OBROK 6: tunjevina, salata
Pred spavanje 1 merica proteinskog blenda(trenutno koristim Myofusion).
Gledam da mi obroci 2 ili 4 budu sat vremena pred trening.
Posle treninga odmah- 2 merice whey proteina+3 male kašike dekstroze+3 male kašike maltodekstrina
Ako ste u mogućnosti, dodajte po 15g glutamina i 5-10g kreatina pre i posle treninga.
Moram da napomenem da količinu hrane trebate podrediti svojoj čistoj mišićnoj masi!(2-2.5g proteina po kilogramu mišićne mase dok sa ugljenim hidratima morate eksperimentisati jer svako drugačije reaguje…2g-4g neka vam bude osnova)
I kao što sam rekao, ovo je primer kako ja to radim!
Poenta ovoga što sam postavio je da vidite kako bi trebali da rasporedite obroke u toku dana i kako da kombinujete namirnice!
Proteinski šejk je ovde da bi vam olakšao da unesete potrebnu količinu proteina i slobodno možete umesto njega uzeti čvrst obrok!
Budite uporni i trudite se koliko god vam prilike dozvoljavaju!Probajte da ispoštujete bar 80% ovoga i verujem da ćete biti zadovoljni!
Dopuna:
Ovaj tekst je napisan pre više od 2 godine a novi plan ishrane možete naći ovde – http://fitnesstrener.com/januar-2012/

Nikola
Jel je dobar protein Muscle juice 2544??koliko puta treba da se pije na dan i kad(pre ili posle treninga, izmedju obroka, za vreme nekog obroka i kog)??
Ja ne volim gejnere i nikada ih ne preporučujem sem kao što sam već 100x napisao ako se radi o nekome ko je ekstremno mršav i ne može da se ugoji.Ne znam u koju grupu ti spadaš…
pa visok sam 190 a tezak 67 kg, ti mi kazi jel treba da pijem muscle juice?ako mislis da ne trebam onda koj protein preporucujes da uzmem?
Pa onda probaj…2x dnevno po 2 merice.
a kad da pijem u toku dana?
Kada hoćeš…neka bude između čvrstih obroka kao neka užina…
hajde
Zdravo, imam jedno pitanje za tebe , hocu da uzmem gainer nlarge visok sam 178 i imam 63 kilograma dali bi mi ovaj gainer pomogao da dobijem na masi uz redovne treninge a i uzo to mozeteli mi reci dali je bolji whey protein gold i pojasniti malo , hvala unaprije 😉
Možda bi a možda i ne bi…da si bar nekoliko poslednjih komentara pročitao video bi šta mislim o gejnerima i ne mogu da ponavljam milioniti put.Isčitaj komentare i mnogo toga će ti biti jasnije.
Protein Gold je običan protein surutke i kao takav je odličan za uzimanje posle treninga kada nam trebaju takvi proteini koji brzo deluju.U ostalim delovima dana bolje je uzeti proteinski blend koji je mešavina brzih i sporih proteina stim što se oni mogu piti i posle treninga.
Mare
Djole mozes li mi preporuciti neki sejk da uzimam preko dana ili neku zamenu za obrok, a da nije mnogo skupa?
Ne mogu jer je relativna stvar šta je to skupo a šta ne…ono što je baš jeftino nije bezveze tako jeftino i obrnuto…moraš sam videti..
Milutin
Pozz Djole imam pitanje za tebe…Imam 19 god , visok sam 190 a tezak sam samo 60 kg.Nikako da mrdnem sa 60 a jedem dosta…mislim dovoljno kao normalan covek.Pored ove tvoje ishrane da li mi preporucujes teretanu i neki preparat , neke ljude koje sam pitao su mi rekli da idem u teretanu i da koristim Mass Gainer 5000.Sta ti mislis o tome ? Ili imas drugu ideju , hvala i pozdrav.
Naravno da ti preporučujem teretanu, sigurno će ti pomoći u tome.A onda pored ovakve ishrane i gejner će ti koristiti…stim što onda treba umesto obroka 2 i 4 da popiješ gejner…ne znam kakav je taj mass 5000…imaš od Ultimata kvalitetan massive weight gainer ili od gasparija Real Mass.
Ok hvala na odgovoru jos samo jedno pitanje.Mnogo sam zbunjen oko ovih shejkova odnosno proteina , neki ljudi mi kazu da su stetni i da je to hemija , a neki mi kazu da nije , ne znam koga da poslusam .Kazu da ako steknem misicnu masu preko shejka i ako budem prestao da ce nestati masa , a prirodnim putem da mogu da ne treniram bas dugo i da ostanem isti.Da li je ovo istina , i da li su ovi proteini stvarno STETNI kao sto mnogi pricaju ?
Da, štetni su a meni je cilj da otrujem što više ljudi a prvenstveno sebe!;)
To su glupe priče koje nažalost i dan danas kruže…proteini se ne prave od sintetičke sirovine već od obične surutke kojoj je uklonjeno sve što ne valja.I ta druga priča da ćeš od šejkova izgubiti je isto nebulozna jer oni na prvom mestu ni ne prave direktno masu već su samo dodatak ishrani…sa anaboličkim steroidima je druga priča i od njih se izgubi skoro sve što se dobije.
Misa
Poz Djordje.Zanima me kako spremas obrok1 ? Da li sve izmiksas u blender pa onda razmutis u vodi ili kako?
Ne…u činiju staviš šoljicu ovsenih i 2 šoljice vode…staviš u mikrotalasnu na 2 minuta…izvadiš, sačekaš minut da se malo ohladi i dodaš mericu proteina…promešaš i to je to…za to su najbolje Hahne ovsene pahuljice – http://fitnesstrener.com/zdrav-dorucak-za-2-minuta/
qwerty
pozz…imam 60kg, visok sam 186 cm…mozes li mi reci da li je dobra ova ishrana i da li je plazma dobar izvor proteina i uh..
1.obrok: 4-5 belanaca 2 zumanceta , 100gr ovsenih pahuljica
trening
2.obrok: 2 jaja, 1 banana
3.obrok: 120gr piletine , 50gr posnog kackavalja
4.obrok: 150gr pilecih prsa , spagete ili pirinac 150 g
5.obrok: konzerva tunjevine, spagete ili pirinac 100g
Ne valja…
Obrok 1 ti je ok…
obrok 2, 3 i 4 treba da ti bude kao obrok 5(naravno, menjaj piletinu, tunjevinu ili junetinu)
obrok 5 uzmi neki posni ili niskomasni sir…
Plazma nema ništa kvalitetno u sebi-gomila masti i šećera.
DonKorleone
stvarno lepo su neki rekli sve avm neko napise servira pa sad jos se bunite a ovo a ono vam smeta pas to mislite vi ocete da napravite telo a bez malo muke ee to nema tako …..neg meni samo jedno nije jasno brate kolko citam nigde ne si spomenuo mleka…?
Mleko ne pominjem toliko iz razloga što je to precenjen produkt…
Da ne ulazim suviše u detalje ali mleko je jedan od najčešćih alergenata i pravi dosta komplikacija za digestivni sistem, počevši od nadutosti, gasova, dijareje itd.Razlog tome je gubitak enzima koji vare laktozu nakon treće-četvrte godine života.Ako razmislite logično, nijedna životinja nakon završenog dojenja više ne pije mleko majke već počinje da jede normalnu hranu.Zašto mi jedini nastavljamo?
Danijel
Pozz Djole , imam 20 godina visok sam 180 , tezak 110 kg hteo bih da krenem u teretanu pa bih te upitao par pitanja.Na koje vezbe najvise da se fokusiram sa skidanje kilaze i skidanje obima stomaka , cuo sam da aminokiseline pomazu mrsavljenju da li treba da ih koristim i da li su one stetne , isto bih hteo da povecam misicnu masu pa me zanima da li sa tom kilazom treba da uzmem proteine ili samo vezbe?
Ne opterećuj se previše samim vežbama jer one su iste bilo da radiš masu ili definiciju.Razlika je samo što se na definiciji pojačava kardio i smanjuju ugljeni hidrati.
Znači na to treba da obratiš pažnju-ishrana i kardio!Kod ishrane imaš nekoliko varijanti na ovde na blogu.Uglavnom se kreće sa rotacijom hidrata pa onda prelazi na low carb itd…
Kardio moraš raditi 4-5 puta nedeljno po 30-45min.
Amino kiseline su isto što i protein samo sa razlikom u brzini apsorpcije…i nijedno od ta dva nije štetno ali i nema veze sa mršavljenjem.Protein slobodno pij nakon treninga.I ne očekuj da možeš dobiti dosta na mišićnoj masi jer se ne mogu u isto vreme dobijati mišići i skidati masne naslage.
Shele
Pozz, imam jedno pitanje uzeo sam Naposim Metandienonum 5mg tablete, nisam ih poceo jos uzimati i malo sam se prestrasio jer sam vidio na netu da su to neka vrsta steroida, dali mi mozes reci moguli od ovih tableta ostati ikakve posljedice i koje su to, i dali se moze ostati sterilan ili desiti neki poremecaj sa hormonom rasta ili necim drugim , imam 17 godina i visok sam 1, 77 , ako imate nesta da mi preporucite recite al da nisu stetene mojoj dobi , HVALA !Da , i zaboravio sam da napisem da imam 64kg
Pa kako uzimaš nešto zašta ni ne znaš šta je?Naravno da metan spada u steroide i to one najprljavije…u tvojim godinama moraš da se kloniš takvih stvari jer ćeš poremetiti skroz svoje hormone.
Na prvom mestu ishrana a od preparata neki protein i multi vitamini i minerali.
Dizem 3 mjeseca i malo je definicije koliko god da se hranim ispravno meni to nedaje neki veliki efekat necu da zakrzljam moram se poravit necim i molio bi djoleta da mi odgovori na ovaj moj posto, a miki svaka ti cast al 70% mladjih ide u teretanu
Nisam shvatio šta hoćeš?
Miki
Pozdrav svima
Želo bih da skrenem pažnju mladim ljudima koji tek ulaze u ovaj sport,
na štetnosti učestalog koriscenja kreatina i proteina.
Pričam iz ličnog negativnog iskustva, jer koriscenjem ovih supstanci i to u propisanoj meri,
nabio sam prilično visok holesterol i trigliceride, blago povišen pritisak, i svasta nesto.
Svaki proteinski suplement sadrži u sebi dozu masnoće i čistog holesterola.Ponegde i šećera.
Kreatin je zabranjena supstanca u mnogim zemljama, ostecuje jetru, bubrege i povecava hipertenziju.
Ovo su reci mnogih lekara i strucnjaka u medicini.
Da se razumemo, ove pojave zavise individualno od osobe do osobe,
kao i vremenski period kada i u kojoj meri se mogu pojaviti.
Dakle oprez, činjenica je da pomenute supstance ubrzavaju rezultate u teretani,
ali isto tako mogu biti i mač sa dve oštrice.
Zdravom, kvalitetnom ishranom i napornim vezbanjem mogu se postići lepi i trajni rezultati.
To što ti misliš da je sve to nastalo od proteina i kreatina je samo tvoje mišljenje…na koje naravno imaš pravo.Ali ne i kredibilitet!
Kada vidim navode tipa mnogi lekari i stručnjaci odmah mi je jasno da ne znaš imena ni trojice a kamoli mnogih…
Tvrdnja da je kreatin zabranjen u nekim zemljama je takođe izmišljotina…tvoja ili si tako čuo, ne ulazim u to…
Znači, sve osim tvog mišljenja je ovde pričanje napamet…
Peka
Djole zelim da nabacim misicnu masu kupio sam kreatin monohidrat i cuo sam da je za misicnu masu dobar No1 protein iz Biotech.Ima u prodavnicama Pan sporta na internetu.Zanima me tvoje misljenje o njemu.Hvala
Ne znam kakav je, nisam ga probao niti znam nekoga ko jeste…činjenica je da biotech vuče za sobom epitet proizvoda slabijeg kvaliteta tako da bi se ja ipak držao proverenih firmi poput Gaspari, Ultimate nutrition, BSN itd….
A Djole imam jos jedno pitanje za tebe pijem kreatin, a posto idem u skolu hteo sam da kupim neki proteinski blend(sejk)za zamenu obroka jedan drug mi je rekao da u prodavnici ex-yu fitnes shop kupim blend Myoplex Original Powder u pakovanju ima 20 kesica i jedna kesica sadrzi 78g praha i sadrzi:42g kompleksa proteina koji daju glatku misicnu masu, 24g ugljenih hidrata, i 28 vitamina i minerala pise da zamenjuje cvrst obrok pa ti ga pogledaj pa mi reci sta mislis…Hvala unapred
Nećeš pogrešiti sa time jer se radi o dobroj firmi i dobrom proizvodu ali kad već hoćeš u ex-yu shopu da kupiš vidi da ti Lazić koji drži to, preporuči šta on misli da je najbolje!
Djole a sto je Myoplex Original Powder toliko jeftin, 20 kesica 320 din? I sta mislis uz ovu ishranu, kreatin i ovaj blend da li mogu da nabacim misicnu masu
Jedna kesica je toliko…ako sve budeš radio kako treba i budeš istrajan naravno da možeš.
Miki
Djorde, ja iznosim samo svoje iskustvo sa kreatinom i proteinom.Ne dovodim u pitanje tvoj profesionalizam, vec prenosim misljenje ljudi koji imaju diplomu medicinskog fakulteta, i koji su mnogo kompententniji od mene i tebe, da pricaju o ovom.
Licno sam razgovarao sa ljudima resavajuci moj problem nastao koriscenjem pomenute hemije.Nisam verovao, dok svojim ocima nisam video laboratorijske rezultate, i nemam potrebu da izmisljam ovakve stvari.
A to da li je kreatin negde zabranjen ili ne, svako moze da kuca na najobicnijem google-u pa da se sam uveri.
Izvinjavam se ako sam nekog uvredio iznoseci moje lose iskustvo, ja sam samo zeleo da napomenem da postoji i losa strana mnogih hemijskih suplemenata.
Ne bih ulazio u dalju polemiku.Pozdrav.
I ne treba da ulazimo u polemiku…ja sam i rekao da je to tvoje mišljenje i da imaš pravo na njega…
I naravno, bio sam u pravu za tu gomilu stručnjaka za koje ni ne znaš ko su nego si naveo da bi izgledalo impresivno…
A to što neko ima diplomu medicinskog fakulteta je garant čega?Jel se time stiče ultimativno znanje?Pogotovo iz ove oblasti…
Kod nas nema para za ozbiljnije studije a kamoli da će neko ovime da se bavi…i zašto, pitam ja tebe ti doktori ne objave naučni rad ili studiju o štetnosti proteina i kreatina kada imaju sve te informacije??
I tako dalje i tako dalje…
Rade-Panter
Caos, prvi put sam na ovoj stranici i priznajem da mi se svidja, svaka cast….ovako nesto je stvarno potrebno…Ja sam zbog prirode svog posla za 5 godina nabio 120kg na 176 cm visine…Zadnjih 5 meseci treniram aktivno kuci svake veceri po nekih sat vremena….zadnjih dva meseca izbacio sam hleb iz ishrane i ubacio sam svakodnevno vozenje bicikle po 20km.Rezultat je po meni za sada odlican.Skinuo sam kilazu na 95kg s tim sto zadnje dve nedelje tu stojim i ne mrdam…Misicna masa se povecala a salo znatno smanjilo.Potrebno mi je skinuti bar jos desetak kg sala a voleo bih dodati jos koji misic.Nisam koristio nikakve preparate ni za kilazu ni za misicnu masu, znaci cista vezba i upornost…Koji je tvoj predlog za moj kaziga problem?Znaci da jos skinem sala a dodam koji misic? Pozdrav!
Pitanje je koliko si realno dobio mišića obzirom da si morao da budeš u kalorijskom deficitu da bi skinuo tu kilažu…ne sumnjam da si dobio na tonusu i da ti se zbog manje masti bolje vide mišići ali ovo ti pričam jer nije realno očekivati dobijanje na mišićima dok si na dijeti…pogotovo kad si prirodan vežbač.
U svakom slučaju ja bih nastavio tako kao što si i do sada radio…trudi se da izgubiš te masti koliko možeš a šta god da uradiš sa muskulaturom je dobro i ne opterećuj se.Onoga trenutka kada dovedeš nivo masti na željeni nivo počni da se baviš mišićnom masom.
Do zastoja je verovatno došlo što jedan isti način ishrane ne može večno davati rezultat…ili ćeš nešto promeniti u ishrani ili možda pojačati kardio trening.Obzirom da nemam nikakve podatke ne mogu ti reći ništa konkretno.
Hvala ti druze puno…ovde sam stalno i poceo sam dosta sve da pratim i citam za pocetak… Ako imas jos neki savet za sada za skidanje viska voleo bih da cujem…Evo ti nekih informacija…176cmm visina, trenutna kilaza 95kg…unosim dosta voca, par jaja dnevno…malo pirinca…i naravno svakog dana oko sat vremena treninga plus 30 min bicikle pod jacim tempom…Da razjasnim, u trning mi spadaju vezba trbusnjaka, bicepsa, tricepsa i grudi…Unapred hvala
To što si nabrojao za ishranu ne znači mi ništa bez konkretnih podataka…u svakom slučaju voće se mora svesti na minimum na dijeti jer se radi o šećeru!
Filip
Cao
interesuje me kako dobiti na obimu u rukama (generalno biceps)
posto mi je trenutno obim ruke 38 cm., .visina mi je 180 cm tezina 79kg
radio sam vezbe za biceps sa bucicama 20 kg i 22, 5 kg mi trenutan maksimum , i radim sa krivom sipkom negde oko 50 kg mi je trenutan maksimum..
pridrzavao sam se ishrane 2, 2-5 gr proteina na 1kg tel.tezine., i 3, 4 grama ugljenih hidrata na 1 kg tel.tezine.., vezbe radim vec 3 meseca i ne vidim napredak u obimu…
pa me zanima da li da probam sa suplementima., i ako treba da dizem vecu tezinu da li da pocnem da uzimam kreatin??
hvala unapred.., pozz
Nema to veze sa suplementima jer nijedan od njih direktno ne povećava masu…ovako napamet teško je reći zašto nema napretka.Može biti da ti je biceps genetski slabija partija i teško napreduje…svi mi imamo po neku takvu partiju…ja koliko god znanje imam nikada ne mogu da popravim grudi ili listove jer nije do mene već do genetike.
Još jedna stvar mi upada u oči a to su težine sa kojima radiš…prilično su velike za dimenzije koje si mi dao i mislim da bi trebao da više radiš na osećaj i polako jer biceps tako najbolje reaguje.
Đorđe Kolundžija
Moramo malo da povučemo ručnu ljudi jer jedna ista pitanja se ponavljaju non stop…stvarno želim svima da pomognem ali ne mogu da ponavljam neke stvari po sto puta samo što određene pojedince mrzi da pročitaju šta je napisano.
Dakle….
-Nijedan suplement direktno ne povećava mišićnu masu!Samo ako vam je ishrana sređena onda razmišljajte da dodate neki od njih.Ako nije, džabe bacate pare!Jer ako dnevno naprimer treba da unesete 200g belančevina polovina ako ne i više mora biti iz čvrste hrane!Proteinski prašak je tu samo da bi se malo olakšao toliki unos!
Hrana je najvažnija!!!
-Gejneri – preporučujem ih samo onima koji su ekstremno mršavi i koliko god jeli teško im je da se ugoje!Svi drugi koji nemaju tako malo masti gejnerima će se ugojiti očas posla ali dobiće salo a ne mišiće!Iako piše da su ti ugljeni hidrati u njima složeni-nisu!
Gejneri ne služe da bi što pre dobili masu već kao što rekoh za one jako mršave!!
Ostali neka uzmu neki proteinski blend kako sam već napisao u jelovniku!
-Whey se pije samo posle treninga i može se dodati za doručak ovsenim pahuljicama.U drugim delovima dana nema potrebe uzimati ga je toliko brz da će proleteti kroz vas!
-Kreatin- stvarno ne znam odakle vam te priče da je kreatin nešto tako specijalno i da služi za mišićnu masu.Kreatin je vrsta energije koju mišić koristi i zato ćete nešto bolje trenirati sa njim tj.odložićete malo zamor na treningu.
Drugo svojstvo kreatina je da povlači vodu u mišić i iz tog razloga se dobija na kilaži a ne zato što vam je mišić stvarno porastao.Zbog te iste vode, mišić će izgledati punije ali opet kažem nema povećanja tj.hipertrofije vlakana!
I kada prekinete sa kreatinom naravno da će ta voda izaći i ako ishranom i treningom niste povećali mišićnu masu onda će se i kilaža vratiti na staro.
Znači još jednom da ponovim – NEMOJTE MI VIŠE POSTAVLJATI PITANJA TIPA-“ŠTA DA PIJEM DA DOBIJEM 10KG MIŠIĆA” ILI “KOJI KREATIN ILI GEJNER DA UZMEM DA BI SE ŠTO PRE NABILDOVAO” .TO JEDNOSTAVNO NE IDE TAKO!NA PRVOM MESTU PROBAJTE SEBI DA OBEZBEDITE DOBRU ISHRANU PA AKO OSTANE NOVCA ONDA DODAJTE PROTEIN I KREATIN POSLE TRENINGA.AKO MOŽETE JOŠ JEDNOM U TOKU DANA DA POPIJETE PROTEIN SUPER, AKO NE, NIŠTA I HRANA ĆE URADITI SVOJE.
Ovim ne mislim ništa loše već vas jednostavno molim da isčitate sve ove komentare i garantujem da ćete naći to što vas je zanimalo.Tako ćete najbolje i shvatiti celu sliku a onda za nešto konkretno slobodno pitajte.
Hvala!
Desol
Evo jedno pitanje offtopic, nema veze sa ishranom…Sta mislis o ovom tipu treninga, gde se rade 3 serije…Pritom da u prvoj seriji radimo prvo sa najvecom tezinom, pa bez odmora smanjimo za nekih 25% i tako jos 2 puta manje za 25% tezine..Znaci prva serija 4 smanjivanja za 25% bez pauze…Sa ponavljanjima oko 8 puta i oko 15 u zadnjoj seriji gde je teret najmanji…I onda posle pauze od 2 min 8 ponavljavnja sa najvecom mogucom tezinom…Znaci dve serije ovako…Primer: Stojeci Dvorucni Pregig
60 kg 8 ponavljanja
45 kg 8 ponavljanja
30 kg 8 ponavljanja
15 kg 15 ponavljanja
2 min pauza
60 kg 8 ponavljanja
2 min pauza
60 kg 8 ponavljanja
(To mi jedno od vezbi za biceps)…Kakvo je tvoje misljenje o tome?
Pa to je nešto slično opadajućim serijama stim što se opadajuće serije uglavnom rade u poslednjoj seriji i ne ide se na toliki broj ponavljanja već da sve zajedno bude 10-12 ponavljanja.To što ti konkretno radiš ne znam nikoga da radi i ja ne bih tako radio…ali ako tebi odgovara i imaš rezultate onda ok….
…Kontam da je shit taj program ali ajde…Ako nije problem da mi napises neki nedeljni program, sa kojim vezbama i kolikim serijama/ponavljanjima…Vec nekoliko meseci se vucem i nikako da “ubodem” onu pravu…Imam 182 cm i nekih 85 kila, mada dosta “tanke” ruke i noge, ne bas mnogo ali moze i bolje…Uglavnom je kilaza u stomaku i grudima…
Stvar je u tome što ne postoji “pravi” program!Ono što ti u nekom trenutku daje rezultate ne znači da će ti davati i za 3 meseca.Takođe, ne odgovara svakome isto neki od načina treninga…
Ja sam već postavio ovde na blogu program treninga od 4x nedeljno za koji mislim da većini sigurno odgovara.
Kiza
Djordje mozes li mi napisati tvoje termine za obroke 1, 2, 3, 4, 5 i 6 , posto mi “2 sata pred trening” za obrok 2 i 4 nista ne znaci .Svaka cast za sve savete i sto pomazes ljudima , konkretno ja se pridrzavam tvog plana i itekako ima efekta …koristim samo whey od suplemenata i to samo posle treninga i prezadovoljan sam , za ostale stvarcice nazalost nemam novca .Bio bih ti zahvalan ako bi mogao da mi kazes tacne termine za sve gore navedene obroke .Hvala unapred
Obzirom da kažeš da uzimaš samo whey posle treninga onda se podrazumeva da su ti ostali čvrsti obroci…i zato ne vidim zašto te termini obroka bune?Otkad se probudiš jedeš na svaka 3 sata…pre treninga jedeš 1.5 ranije a sledeći čvrsti obrok ide 45min-1h nakon whey proteina.
Milan
Hteo bih da mi preporucis neki protein ili nesto slicno da dodam tezinu i misicnu masu.Imam 20 godina, visok sam 186 cm a tezak samo 65 kg.Ne treniram nista, jedem normalno…Hvala unapred
Kako misliš da dodaš mišićnu masu bez treninga?Počni da treniraš da bi uopšte imalo smisla piti bilo kakav protein…
A pod normalnom ishranom verovatno podrazumevaš to što se nađe kući?
Ne znam šta si ti zamislio ali ništa od toga ne može tako…kreni u teretanu, trudi se da jedeš kao u primeru ishrane i dodaj neki gejner poznatijih proizvođača kao što su Ultimate nutrition, optimum nutrition, Gaspari itd…
Mare
Djole sta mislis o ovome posto belancevine grade misic, a posto meni treba neka zamena za obrok sta mislis o Biotech proizvodu Myogenic ima na internet stranici Pan sporta.Posto samo jedna porcija ovog preparata sadrzi 31g belancevina sadrzi dosta proteina, ugljenih hidrata, a sadrzi visok stepen BCAA, sadrzi i L-glutamin, a sadrzi i razne vitamine sta mislis o ovom proizvodu?
Ne znam kakav je jer sam nekoliko postova unazad rekao da Biotech dugo vuče epitet osrednjeg proizvođača…da li je stvarno takav ne znam jer ipak volim da se držim proverenih brendova.
Sanja
Dragi Djordje, hvala na strplenju i odgovorima, mislim da bih na tvom mestu davno odlepila, ljude mrzi da skroluju i 2 cm gore :).Nisam videla da si negde napisao da li podrzavas da se “racunaju” uneseni proteini iz svih izvora ili samo zivotinjskih? Tu sam cula dosta razlicitih misljenja.
Pa jeste, ima različitih mišljenja ali da ne bi komplikovali skoro svi računaju te životinjskog porekla.
Ok, hvala.I koja je pod tim uslovima tvoja preporuka za zenu, po kg telesne mase? Pretpostavljam 1-1, 5g?
Dobro pretpostavljaš;)
Hvala Djordje! Ja sam do skoro racunala iz svih izvora, pa je ispadalo znacajno vise, ali mislim da sam tu negde .
Desol
Jel ima razlike u integralnim i neintegralnim ovsenim pahuljicama, npr ako smo na definiciji jedemo integralne a ako smo na masi, ove druge, oduvek me to bunilo…I jel moze da prodje juneca pljeskavice ako nema junecih snicli, u smislu u mesari uzmem kilu tih pljeskavice i kuci je spremam, jedem sa integralnim hlebom, povrcem, krompirom?
Misliš na one nestle i slične pahuljice?Ako je to u pitanju onda je razlika drastična jer je to gomila običnog šećera.Moraš shvatiti da to što smo na masi ne znači da možemo da jedemo gluposti…i sam sam nekada davno grešio jer sam trpao sve i svašta misleći da će ta količina kalorija da mi pomogne da što pre dobijem na kilaži.Na kraju balade, zadnjica mi je bila sita ali sam muku mučio posle da skinem sve to.
Mnogo je zdravija varijanta cele godine voditi računa a razlika u ishrani na masi i definiciji će recimo biti ta što ćemo u te ovsene dodati neko voće što na dijeti ne bi radili itd.itd..
Što se pljeskavica tiče, te već napravljene su toliko masne da to nije normalno…2x sam uzeo i posle prženja nisam mogao da operem tiganj!!!
Ne nestle..Fun&Fit msm da se zovu…I pise da se integlgralne, onako zelenkasta kesa…I imam obicaj da u njih pored whey izdrobim 1-2 banane, lep je ukus a i malo Uh-a nije na odmet
Mislim da su te ok…ali ti sigurno ne trebaju 2 banane…iseckaj jednu i biće dovoljno.
marko
cao, imam jedno pitanje, gde bih mogao da kupim te preparate i sta mislite o stereoidima, pozdrav
U prodavnicama sportskih suplemenata…ne znam odakle si i gde ti je najbliže…ako nemaš u okolini onda naručiš ovde i poštar ti donese – http://www.ogistra-nutrition-shop.com/index.php
Nisu stereoidi nego steroidi…obzirom da ne znaš ni kako se zovu savetujem te da se kloniš toga.
Mare
Djole imam jos jedno pitanje za tebe svi kazu treba piti whey protein, e sad reci mi da li whey zaista podize misicnu masu ako se hranis kvalitetnom hranom kao sto si ti naveo gore u jelovniku???
Ne podiže nego potpomaže…on je isto što i hrana stim što je njegov značaj taj što će u najkraćem roku biti dostupan mišićima posle treninga.
Kiza
Med+banana+1 merica wheya …sve to ubacim u blender i lepo izmuckam , nekad stavim i po koju kostunjavu vockicu tipa badema ili lesnika .
super kombinacija za prvi obrok u danu , a veoma ukusno !!!
Znaci nesto fenomenalno …jako mi prija i odusevljen sam , zadnjih 10-ak dana koliko pijem 🙂
Djole jel ovo ok ? Ne gresim nigde ? 😉
Samo što to nije obrok…gde su ti kompleksni ugljeni hidrati?Ne valja ti to…
Dexa
Djole, nadam se da nisi osedeo od odgovaranja proteklih godinu i po dana.Svaka cast na profesionalizmu i srpljenju.;)
Kako da uskladim unos UH posle treninga, buduci da mi se zbog obaveza trening uglavnom zavrsava oko 21, 22h, sto je prilicno kasno, pitam posto si rekao da UH ne treba unositi u vecernjim satima a opet su bitni posle treninga.Da li ce onda biti dovoljno 20-30 gr uz Whey.Imam 90kg.
Hvala unapred.
Ako si na dijeti onda ne smeš uopšte uzimati hidrate nakon treninga uveče a ako radiš na mišičnoj masi ja bih uzeo 50g pirinča u tom poslednjem obroku.
Kiza
Uzimam jer mi prvenstveno prija i pun sam energije citavo prepodne od tog obroka.
Med (Prirodni) ne oni topljeni u koje dodaju secer i kojekakve druge pizdarije , je cist prirodni UH sa multivitaminima i multimineralima , a apsorbcija meda je 100% .
Zasto sad to nije dobro ujutru kao UH uzimati i kako mislis to nije obrok ?
Ma daj čoveče o čemu ti pričaš?Niko ne kaže da med nije zdrav ali jedno je uzeti kašičicu meda i lli recimo dodati ga kao zaslađivač umesto šećera a drugo imati pravi obrok.Doručak mora imati kompleksan ugljeni hidrat a med to nije!!Med je prost šećer a prosti šećeri nisu hrana!!
Ti jedi šta hoćeš ali molim te nemoj meni objašnjavati šta je šta samo zato što tebi prija…
Nemoj se odmah ljutiti , nije mi bila namera da nesto pametujem , niti da osporavam tvoje znanje… Samo pocinje sve ovo u vezi ishrane pomalo da me nervira jedan kaze ovako , drugi ovako , treci onako..ovo je sad postala nauka oko jebene ishrane za 24h .Totalno sam zbunjen .
Isto tako hteo bih te pitati nesto , posto tek sada primetih na par slika ovde na sajtu i na klipu na youtub-u da imas problema sa skoliozom kicme (leva lumbalna i desna grudna) isto kao i ja .(Ispravi me ako gresim)
Mozes li mi reci koje vezbe izbegavati u teretani , kako ne bih doslo do ozbiljnijih povreda ledja .Bio sam pre 6 meseci na Banjici kod dr.Basare koji mi je rekao da je okostavanje kicmenog stuba gotovo i da je najbolje baviti se nekim sportom .E sad par puta mi se desilo dok sam radio biceps da me nesto sasece u ledjima , nije jak bol ali osecam nelagodnost za vreme vezbanja .
Ma ne ljutim se, taman posla, nego je malo glupo da meni objašnjavaš šta je med a očigledno da ne znaš osnovnu podelu na proste i složene ugljene hidrate i koji se kada uzimaju…to što svako priča drugačije ne može da se odnosi na ovo jer su ovo elementarne stvari…razumem da svako ima neko svoje viđenje treninga ili kako napraviti plan ishrane ali oko ovoga je nemoguće diskutovati jer to je tako kako jeste.
Što se skolioze tiče ja je vučem odavno kada sam kao klinac trenirao veslanje…izbegavaj veliko opterećenje na vežbama kao što su čučnjevi, mrtvo dizanje jer će uvek jedna strana jače vući i moguća je povreda koja se nažalost meni desila pre nekoliko godina…sada je sve ok i opet sam ubacio te vežbe ali na kraju treninga kada sam “izmoren” i kada mi ne treba veliko opterećenje.
Hvala na odgovoru , sto se tice kicme …
No muci me sad drugi problem.
Jedem vec 3 dana ujutru “ovsene palacinke” :
Stavim 150g ovsa
6 belenaca
1 celo jaje
1 supenu kasiku ella sira
sve to izmutim i ostavim 1h da ovas nabubri , i posle bacim na teflon .Ispece se fino , ali kad dodjem do pola palacinke..jednostavno nmgu vise da gutam , hocu da bacim peglu …
Palacinke sam probao da pravim iz razloga sto vise nisam mogao potapati ovas u vodu jer mi je bilo mnogo bljutavo , a i dosta ostane suv , nista vode ne povuce ..no ako bi mogao neki recept sa ovsom ujutru da predlozis kako ti to spremas , jer vise nemam ideja kako napraviti nesto malo ukusnije i prihvatljivije za jelo a opet da ne odstupam od ishrane.
Kao prvo, mislim da ti je to previše ovsenih…ne znam kako izgledaš ali ja naprimer uzimam 80-100gmax…tako da toliko i nije teško pojesti.
Međutim ja ih retko tako jedem već jedem ovako klasično +1 celo kuvana jaje i 6-8 belanaca…mada u zadnje vreme stavim mericu ipo proteina i ne jedem jaja…
Kako ih pravim sam već pisao – http://fitnesstrener.com/zdrav-dorucak-za-2-minuta/
194 sam visok , 87kg … Ok , smanjicu kolicinu ovsenih .Kako se ponasa whey prilikom izlaganja temeperaturi ? Napravih sad za frustuk po tvom receptu , i mnogo mi bre ukusno Kao puding ..
Stavio sam 1 soljicu ovsenih i 1, 5 soljicu vode , 1 mericu wheya i kafenu kasicicu meda stavio sve to na ringlu dok ne prokuva i predobro je .
Whey stavi na kraju kad već spremiš ovsene!
Misha
“Proteinski šejk je ovde da bi vam olakšao da unesete potrebnu količinu proteina i slobodno možete umesto njega uzeti čvrst obrok!”
Jel nije problem da mi objasnis koji je to npr.cvrst obrok koji ce mi zameniti proteinski sejk u obrocima 2 i 4?? U obroku 1 uz ovsene pahuljice ide merica proteina, sta mogu umesto merice proteina (posto nemam para za proteine) da pomesam sa tim ovsenim pahuljicama?? isto vazi i za taj kompleks vitamina i minerala, postojili neka zamena??Takodje me zanima da li taj proteinski sejk (koji moze da se menja cvrstim obrokom)sam pravim kuci od nekih namirnica ili ga kupujem u radnji sa suplementacijom i ako ga kupujem u radnji kako se krecu cene??
Hvala unapred!
Za doručak uz ovsene možeš uzeti 1 celo jaje i recimo 5-6 belanaca.
Nemoj ni slučajno probati da praviš te kućne šejkove jer ćeš se samo nagojiti.
Obrok 2 će biti kao obrok 3 a obroci 4 i 5 kao obrok 6(ne mora biti tunjevina već bilo koje meso, jaja).
Vitamini i minerali ti nisu skupi ali ih kupi u prodavnici sportskih preparata a ne u nekim supermarketima ili apoteci.
Peka
Djordje treba mi tvoje misljenje hocu da kupim whey, e sad cuo sam da je 100% ISO Whey iz Biotecha dobar…sad sta ti mislis o njemu ili mi neki preporuci po tvom misljenju.
Ne znam kakav je jer sam nekoliko postova unazad rekao da Biotech dugo vuče epitet osrednjeg proizvođača…da li je stvarno takav ne znam jer ipak volim da se držim proverenih brendova.Ultimate Nutrition, Optimum, Gaspari, Dymatize itd…stim da mislim da ti ne treba izolat sem ako nisi na dijeti.
Dexa
Hvala na odgovoru.
Samo jedno pitanje, koje nema veze sa ovom temom.Zanima me koja je procedura oko dobijanja diplome fitnes instruktora? Da li moram imati zavrsen Dif, ili ima neki kurs.Zavrsio sam srednju fizioterapeutsku a studiram hemiju, ali me dosta zanima i fitnes, ishrana itd? Poz
Uff, stvarno nisam trenutno u toku…ne treba ti Dif sigurno a imaš neke više baš sa smerom fitnes…
malena
Zdravo Đorđe,
Počela sam aktivno da treniram i potrebna mi je pomoć kako ne bih napravila više štete nego koristi.Visoka sam 163cm, teška 60kg.Ideja je da istopim masti i stvorim mišićnu masu koju nemam jer dugo nisam ništa trenirala, a imam prilično statičan način života.
Anyhow, u teretani su se potrudili i dali mi sledeći plan ishrane:
– 250 ml mlake vode na prazan stomak
– Čim se probudiš: 7:00h – Musli (od celog zrna) + 0, 5 ml masti mleko- ovo može samo bih ja dodao te voćke od 8.30 ako već hoćeš i obavezno neki kompleks vitamina i minerala…
– 8:30h – Jabuka, narandža i sl.- nema potrebe
– Doručak: – 10:00 – a) Rice cake + light butter + džem + čaj
b) suva šunka ili pršuta, belance, mlad sir, sezonska salata (ili zimnica) i šolja jogurta –rekoh da nemam komentar na ovo…umesto ovoga 1 celo jaje, nekoliko belanaca(ili parčence mesa), salata sa maslinovim uljem
– Užina: – 13:00- Protein šejk (ili 3-4 badema ili pola šoljice kikirikija pečenog-neslanog) – ovde samo može proteinski blend poput Myofusion(Gaspari nutrition), šaka badema ili lešnika
– Ručak: -16:00 – Supa ili čorba (nemasna) + ćureće, pileće belo, teletina, govedina – 1 manje parče + integralni pirinač, bareno ili zapačeno povrće (krompir ne, testenina ne za sada) –ne znam čemu služi nemasna supa ili čorba?živo me zanima zašto se to jede?Verovatno zbog onog-da mora nešto kašikom da se jede!Ta supa nije ništa do obična slana voda bez ičega hranljivog…možeš i običan pirinač nema nikakve razlike…
– 17:00 1h pre treninga pola litre vode u gutljajima
– 17:30 1/2h pre treninga (zeleni) čaj
Trening:- 18:00 Poneti 750ml vode + bananu –čemu zaboga služi banana?
– Večera 1: Kada treniraš: Protein šejk odmah posle treninga (ili mladi Ella sir 30gr + jogurt + tunjevina)
– Večera 2: 20:00h – Kada ne treniraš: mladi Ella sir 30gr + jogurt
_________________________________
Zanima me šta misliš o ovakvom načinu ishrane i da li bi možda nešto promenio/ nadopunio/ oduzeo? 🙂
Ono čega me je najviše strah je da se ne ugojim.Celi život jedem neredovno i nepravilno ali ovo mi svakako deluje kao mnogo hrane a cilj mi je da smršam i da definišem mišiće (kada ih stvorim, haha).
Što se tiče Protein šejka, rekli su mi da kupim Iso Sensation jer je on kao najbolji, pa mi reci šta misliš i o tome, novac nije problem.
I još poslednja stvar: treniram pon/uto/sre + pet/sub.Aerobno 45 min (trčanje, traka, spinning, skijaško) + 45 min trenažeri + bućice.
Hvala ti puno unapred, puno mi znači!
Obožavam ove dijete sa puterom i džemom, šunkicom itd…
Generalno ishrana je ok ali mi nije jasno zašto ubacuju ovakve gluposti…pretpostavljam, da se ne bi neko uplašio kada vidi da nema stvari koje voli…ali to ne može tako.
Puno puta sam naglasio da je ishrana na dijeti individualna stvar i svako mora naći šta mu odgovara.Tu prevashodno mislim na manipulacije sa ugljenim hidratima jer dok njih ima, telo neće efikasno trošiti masne naslage.Naravno, ne može se ni totalno bez njih a to je ono što sam malopre pomenuo oko individualnih potreba…
U svakom slučaju da ne dužim, ovo kako sam ti malo ispravio je dobro za početak(koliko je moguće odrediti ovako na slepo) i moraš pratiti šta se dešava…sve dok radi ne menjaj ništa a kada stane onda će verovatno morati da se pređe na rotaciju ugljenih hidrata(imaš kod mene na blogu).
Iso sensation ide samo posle treninga tako da je bespotreban u onom obroku u 13h…
Nedeljom se opusti i daj sebi malo oduška…ništa ti neće poremetiti a mentalno i fizički ćete osvežiti..
Mare
Djole vecina bodi bildera kaze da pije glutamin kako bi mu povecao obime misica, a sad ne znam sta je tacno da li glutamin stvarno povecava misicnu masu?
Nijedan jedini preparat ne povećava direktno mišićnu masu!Sinergija treninga, ishrane i odmora pa tek na kraju suplementacije daje taj rezultat.Glutamin je samo jedna aminokiselina koja povoljno utiče na oporavak.
cepa
surutka u prahu da li utice na povecanje telesne mase?
Ona iz supermarketa i zdrave hrane ne….
marko
Djordje, da li bi mogao da mi pomognes u vezi sa kardio odnosno aerobnim treninzima? Imam 30 godina, 195 cm i 106 kg, uglavnom misicne mase sa (po veoma gruboj proceni oko 3-4 kg masnih naslaga).Trenirao sam dugo kosarku i uporedo vezbao u teretani, tako da pored intezivnih treninga na kosarci nisam praktikovao samostalne aerobne treninge u teretani.Prestao sam sa kosarkom pre oko 4 godine.Od tada povremeno igram basket, fudbal i sl ali zbog dnevnih obaveza i to sam prilicno skresao.Nastavio sam da idem 4 puta sedmicno u teretanu.Zelim da pocnem i aktivne aerobne treninge u teretani (pre svega zbog jacanja SRCA).Da li moze neki program, savet…? Hvala
Nisam shvatio da li hoćeš da radiš samo zbog kardiovaskularnog sistema ili bi i da smršaš?
Za ovo prvo ti je sasvim dovoljno 3-4 puta nedeljno 30 minuta…posle treninga ili danima kada ne treniraš…
U drugom slučaju bi to bilo 4-5 puta nedeljno a minutaža zavisi od toga kako ti ide…počeo bi sa 30min pa ako ide onda ništa ne diraš a ako ne onda postepeno povećavaš…
Radi srednjim intenzitetom…znači da te lagano probije znoj ali da se ne boriš za vazduh..
Desol
Pitanje oko treninga dva puta dnevno…Da odradim i ujutru i uvece isti trening ili kako to? Npr ako ujutru odradim biceps/ledja da uvece odradim opet isto ili da uvece odradim ledja/triceps? I whey posle oba treninga ili samo posle vecernjeg?
Odakle ti uopšte ideja da treniraš dva puta dnevno?Verovatno si to video od profesionalaca ali sam siguran da si zaboravio na njihov “arsenal”!Nemoj raditi to…
David
Cao djole,
pokusavam da nabacim misicnu masu al mi nesto ne ide.visok sam oko 186, 7 i imam 83kg i voljeo bih bar nekih 5kg vise.koristim whey protein, 80% i trudim se da dnevno ubacim oko 100-150gr proteina.nemam namjeru da koristim kreatin, nisam pobornik te hemije.zbog obaveza nisam jos poceo maximalno da treniram u teretani, radim samo osnovne vjezbe tipa trbusnjake, sklekove, zgibove i propadanja i znam da tek sa teretanom treba da dodju rezultati, nadam se 🙂 zanima me dal imas neki od treninga za masu i dal pored ovih proteina mogu da koristim i esencijalne amino kiseline u prahu i kako se one piju?
Unapred hvala 🙂
Kreatin je hemija a aminokiseline i protein nisu?
Dva treninga za teretanu su već postavljena na sajtu -http://fitnesstrener.com/pocetni-trening-za-muskarce i http://fitnesstrener.com/trening-4x-nedeljno/
Dovoljan ti je taj protein, nema potrebe za aminokiselinama…
Peka
Djole cuo sam jos o gejneru Giant Gainer od Natural Sport Nutrition proizvodi se u inostranstvu ali se pakuje kod nas u Knjzevcu nije skup a sadrzi po jednom uzimanju neverovatnih 1100 kalorija sadrzi jos mnogo proteina i ugljenih hidrata, glutamina i nekih vitamina i minerala pa ne znam sta mislis o njemu ima ga u prodavnicama AMG sporta posto sam ja mnogo mrsav a mnogo visok da li bi mi on pomogao u kombinaciji sa kreatinom i dekstrozom?
Probaj da shvatiš da sve što je jeftino uglavnom i nije dobro!Ja ako ti preporučim Massive gainer od Ultimata ili neke druge poznate firme poput Gaspari, Optimum itd.to ne radim jer sam rob marki ili zato što me neko od njih sponzoriše već zato što su to proizvođači kojima se može verovati.Ja ili ći uzimati nešto što valja ili ako nemam toliko novca neću uzimati ništa jer mi na pamet ne pada da trpam đubre u sebe…
I koji god da kupiš on se nikada ne pije sa dekstrozom jer već ima gomilu šećera u sebi.
Ovde imaš dobar izbor i pitaj Peđu koji ovo drži da ti nešto preporuči – http://www.ogistra-nutrition-shop.com/index.php?dispatch=categories.view&category_id=87
Djordje
Pozdrav.Imam 18 godina, igram kosarku u Usa u srednjoj skoli.Trenutno sam u pred sezoni.Imam trening snage 3 puta nedeljno, i 2 treninga( rad nogu i kondicija).Ovo mi je inace druga godina u Usa.Visok sam 1.96 bez patika, atletsko telo dugacke ruke, raspon ruku 2.09 🙂 hvala ti mama 🙂
Moje pitanje je sledece.Ujutru imam dorucak pre skole od 7.05-7:40 obicno pojedem ovsene pahuljice 90-100g, 2 vocke pre toga uglavnom “citrusno”, ovsene pomesam sa “skim milk” mali procenat masti i zeleni caj popijem.Posle imam cetiri casa od 7:50-11:25( od 11:25-12:05 je vreme za rucak, uvek imamo salatu ali rucak je uvek fast food) tako da kada da ubacim blend MyFusion i koliko merica? I tada mogu da pijedem braon pirinac koji uvek imamo u kuci gde zive kosarkasi.Ili da rucam pilece meso iz konzerve i pirinac a blend da popijem pre za uzinu oko 10:50 sa sakom badema?
Posle ksole imam trening, prvo snagu(trening krece sa dinamickim zagrevanjem koje traje 10-15 min + 5 -10 min mobilnost, posle se ide na tegove, posle tegova je intezivna lopta 35-40 min tehnika i sut.pa istezanje 15-20 min staticko).Sada mi treb a tvoj save ( da li da popijem mericu i[po ili dve wheya posle treninga, posto sam cuo za myth covekovo telo ne moze da svari vise od 25g proteina u oborku to je BS.) i dodam 30g dekstroze, 10g glutamina, 5 g creatina, a pre dtrening 3 puta nedeljno pijem No reactor Jack3D sa 10 g glutamina i 5 g creatina.Pred spavanje 5 g glutamina.E sada da li da povecavam unos proteina sa obzirom da sam 1.9/90kg cilj mi je za sezonu 95-96 kg da imam a do tada imam 2 meseca CRNACKOG RADA.Vikendom imam 4 utakmice u pred sezoni.I ujutru uzimamOpti men od Opti men capsula multi vitamin i minerali 3 caps se uzmaju uz ibroke i dodam na pocetku nedelje 500g c vitamina a ostalim dnaom mi je unos iz tab;eta 300 g c vitamina.Postujem tvoj rad i tru maksimalno, mama m ije rekla za tvoj sajt.I molim te otkolni m imit o proteinima koliko telo moze da svari i koliko ja treba da pijem, uh cu da povecam(iz pirinca, povrca i ovsenih pahuljica) Ujutru mogu da dodam i dva parceta tosta(od ovsenih pahuljica ili ne ?) zbog unosa kalorija.Inace igram 1-2 brz sam, eksplozivan i agilan.Ova godina je moja godina.Hvala na svemu i pozdrav
Skola mi traje od 7:50-2:34 da ne bude zabune
S tim da mi je dorucak pre skole od 7:05-7:50 a rucak je od 11:25-12:05.Trening krece u 15h i traje do 5:15.Vecera krece od 5:15 i traje do 6:15.S time da teretama traje od 15 do 16h i tada popijem pwm(jednu upo mericu wheya, 25g dekstorze, 5 g creatina i 10g glutamina).takodje treba mi tvoje misljenje da li da dizem whey na 2 merice i dekstorzu na 30g il ida je spustam na 20g?
I koliko i kada da pijem blendove i da li je ok sto pre blenda posto mi je to uzina pojedem jednu vocku kao bananu ili jabuku pa popijem blend pa bademe peglam.I da li treba da pijem blend pre dspavanje ili ne posto sve sto radim radim u cilj bolje igre na terenu a misici dolaze sami..I da li pijem mnogo proteina iz praha ili ne ? Koliko da grama glutamina da uzximam dnevno obicno pijem 5g na prazan stomak 5 g pred trening 10g posle treninag 5 g pred spavanje.Mislio sam da se probudim oko 5″15 ujutru da pojedem ovsene pahuljice + jednu mericu wheya i multivitamin/mineral kapsulu pa posle na dorucku da jedem jednu-2 vocke, jaja, tost?
Hvala na svemu napred, znam da si ti pravii covek za sva ova pitanja.
Prvenstveno zelim da bduem ziv i zdrav.Unos dosta vode dnevno.
Pozdra i hvala kralju!
Auu, treba te pohvatati šta si sve napisao…ajde za početak:
1.Dodaj mericu Myofusiona u taj doručak i za užinu sa bademom…
2.Bolje bi bilo belo meso sa tim pirinčem…
3.ne trebaju ti uopšte NO preparati…
4.merica ipo ti je sasvim dovoljna nakon treninga…niko ti ne može reći tačno koliko telo iskoristi proteina po obroku ali kao što ti rekoh, merica ipo posle treninga i jedna merica kada ga uzimaš kao užinu…
5.Protein uz doručak, jedan kao užina i onaj posle treninga su sve što ti treba…ostalo sve mora da bude hrana!Meso i pirinač(krompir, testenina), salata u svakom obroku.
A sto se tice glutamina?
5 gramam na prazan stomak, 5gramma pred trening, 10 grama posle treninga, 5 grama pred spavanje il ida povecam?
Hvala i PUNO POZDRAVA
Ja bih uzeo 10g pre i 10g posle treninga i 10g pre spavanja.
Djordje
Reci mi za Jack3d reacktor.
Da li da uzimam pred teretanu? Posto ga dobijam za dzabe.
Znaci da rezumiram uzimam mericu wheya sa osvenim, voce pre toga, vitamin za dorucak
Mericu ipo blenda za uzinu sa bademima.
I mericu ipo wheya posle treninga
Glutamin 10g pred 10g posle treninga i 10g pred spavanje.
I da li je bolji za mene Beta K suplement ili Creatine monohydrate?
Hvala puno sa ovom dozom zdravlje je na mestu ?
Naravno!
I pijem mnogo vode i elenog caja
Hvala i pozdrav iz Usa
Rekao sam ti već za no reaktore…ja lično ne volim jack3d jer ima previše psihostimulansa i za vreme treninga osećam se kao da sam pijan…
Da ne bi komplikovao, moja preporuka ti je da sve vreme uzimaš blend jer ima dovoljno wheya u njemu.
Beta k je dobar suplement, njega bih uzeo…
Ne znam za zdravlje, ako se ne javiš za mesec dva, znaćemo da je bilo previše…
lady
Jedno pitanje…protein pred spavanje ili Ella sir?
Ako imaš kazein ili neki proteinski blend onda to…ella sir je bio opcija dok na tržištu nisu mogli da se nađu proteini sa dužom razgradnjom.
Tijana
Hej Djordje, opet imam neka pitanja 🙂
Vec mesec dana koristim Elite Whey protein u prahu, uzimam ga 3 puta dnevno(tako mi je rekao decko iz Pansport-a).Da li ti mislis da bih pored tih proteina, pravilne ishrane i dobrog treninga(dva dana treninga, jedan dan odmaranja, dva dana treninga, jedan dan odmaranja) trebala da koristim jos nesto od tih dodataka s ozbirom da zelim rezultate kao na ovoj slici:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=260611810648825&set=pu.150093775033963&type=1&theater ???
Pozdrav! 🙂
A ja sam vidovita Zorka pa znam kako sada izgledaš i šta ti je potrebno?:)
U svakom slučaju nema potrebe za proteinom 3x dnevno, pogotovo Whey proteinom koji proleće kroz telo te je dobar samo posle treninga i recimo da dodaš ovsenim pahuljicama ujutru.
Kad je trening u pitanju to je odličan raspored ali opet zavisi šta radiš i kako…
Desol
Jel mozes da napises koje suplemente preporucujes pre/posle treninga i od kojih proizvodjaca?
Pre treninga BCAA sa ukusom od Ultimate Nutrition, posle treninga Myofusion od Gasparija, kreatin od Ultimata ili Labrade…
http://www.ogistra-nutrition-shop.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=30282
http://www.ogistra-nutrition-shop.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=29793
http://www.ogistra-nutrition-shop.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=29955
Kiza_Zr
Pozz Djole ..o/
Evo posle duzeg vremena skupio sam kintu za Myofusion ..E sad sta je problem , nakon dugog koristenja Wheya i navikavanja na njega kad sam presao na Myo ne mogu da se naviknem na taj ukus, jednostavno ne prija mi kad ga pomesam sa vodom , nekako mi je bljutavo nije to kao sa wheyom ..ali zato mi se mnogo svidja kad ga ubacim u toplo mleko i kad ubacim 30g badema i sve to izblendam .Koristim Ella mleko 0.9% .Pitanje ..dal’ je problem piti myo sa mlekom kao sto je problem piti whey sa mlekom , ili pak nije .
Pijem ga u obrocima kao i ti 2 (10:00h) i 4 (13:30-14:00h) , stim sto mi je trening 2 ipo sata nakon obroka 4 ..
Jednostavno me zanima kako se ponasa Myo kad se pomesa sa mlekom .
Hvala unapred
Pa dobro, ukusi su različiti…nije smrtni greh pomešati ga sa mlekom ako ti ne smeta laktoza…trening ne može da ti bude toliko nakon obroka!
zdrale
evo jednog pitanja za koje msm da nije bilo do sada…pitanje glasi:koliko i da li utice pivo na stomak tkzv popularni ”pivski stomak”?i koliko inace alkohol(sve vrste) ako se upropastimo vikendom ima uticaja na vezbanje osim sto cemo sutra biit malaksali i izmoreni za trening? 😀
Ako ozbiljno vežbaš nećeš biti umoran samo sutra već i prekosutra.Računaj da ti jedna takva noć uzima sigurno još 2-3 dana kvalitetnog vežbanja.Znači sigurno nećeš izvući maksimalan rezultat…jedno-dva piva vikendom ti neće ništa poremetiti ako nisi na dijeti a sve više od toga bezveze je komentarisati.
hvala na odg..zaboravih da pitam i ovo, da li i koliko proteina sadrzi brazilski orah? cuo sam da je osim selena dosta bogat i proteinima, ali da ima i dosta masti pa da ne bi trebalo uzimati vise od 2 dnevno?
Protein iz takvih namirnica se ne računa u dnevni unos…samo namirnice životinjskog porekla.
Djordje
A sto se tice glutamina?
5 gramam na prazan stomak, 5gramma pred trening, 10 grama posle treninga, 5 grama pred spavanje il ida povecam?
Hvala i PUNO POZDRAVA
Ja bih uzeo 10g pre i 10g posle treninga i 10g pre spavanja.
Mare92
Pozz brate, hteo bih da kazem da mi je ishrana koliko toliko dobra, treniram kad stignem i to ne idem u teretanu nego ciste prirodne vezbe, zgibovi sklekovi, propadanja u nekih 4-5 serija, da napomenem i ranije sam trenirao i prestao a uz sve to sam i pusac, ishrana mi se trenutno popravlja skoro sam kupio neki whay protein od 50 eura, pa me zanima da li on ima efekata kada ovako malo treniram to je neki ”trening” recimo od pola sata? a uz to ga pijem 3 puta na dan dorucak, trening i pred spavanje? pozz i sve najbolje
I da napomenem cilj mi je da se ugojim, a ne misicna masa
Nije mi jasno kako to misliš da ti ne treba mišićna masa nego hoćeš samo da se ugojiš?Pa jel shvataš da je onda jedini način da nagomilaš masti?Odakle će drugo doći kilaža?
Ne možeš tako da razmišljaš….
Taj whey uz doručak i posle treninga je ok ali pred spavanje ti je nepotreban…da si uzeo neki “spor” pa i da ga uzmeš pred spavanje…ovako ne..
Da li ima efekta videćeš sam nakon mesec dana…nije loše to što si ubacio ali sa takvim treningom nisam siguran koliko možeš dobiti…
Brate po tebi koliko bi trebao vremenski da treniram da bi taj whey protein imao neki efekat mislim na duzinu treninga ?
Nema to toliko veze sa dužinom treninga koliko sa stresom kojem je mišić izložen.Sa tim tvojim vežbama on će se vrlo brzo prilagoditi tako da jedino da dodaješ neko opterećenje…
keko
Djordje ako imas strpljenja samo ovo da mi objasnis…veruj mi da sam sve redom citao…imam 17 god…188 visok 85 tezak…dosta dobra visina i kilaza..trenirao sam 2-3 meseca u teretanu…prelistao milion blogova i odgledao milion klipova kako se rade vezbe..sve znam sto se toga tice..ishrana takodje…u zadnjih mesec dva nisam imao puno aktivnosti i ugojio sam se 4 kg..imam malcice sala na stomaku…nije strasno ali zelim to da skinem…idem u teretanu 4-5x nedeljno…napravio sam pravilan program vezbi i pravilno ih radim…znam da nista ne moze preko noci..treba dosta vremena i svestan sam toga i zelim da treniram da bih i ja bio zadovoljan telom kao i ti…uveo sam kardio trening 2-3 puta nedeljno…poceo sam da skupljam pare i onda cu da nakupujem namirnica za mesec dva…CISTIH namirnica…hteo sam da uzmem kreatin da malo dobijem snage i malo mase na misicima..da li bi mi ti preporuci da ga uzmem jer bih ga koristio mesec dva..ne vise..a onda pravi rezim ishrane…imam malo sala na butinama i zadnjici pa mi ti predlozi sta da radim da bih skinuo to (trcanje, biciklo..)..i da li ce kardio trening uticati na uzimanje kreatina..?svaka cast brate na strpljenju i necu se ljutiti ako mi ne odgovoris ..pozz za sve posjetioce ovog sajta…uz malo truda bicemo mi svi kao DJOLE…
Da si sve redom čitao, milion puta bi pročitao da od kreatina nećeš dobiti masu…pogotovo posle mesec dva…na snazi malo hoćeš…
I baš zato što kreatin nije hemija niti čudo ne treba od toga da praviš nauku i da “pripremaš” mišiće pre nego kreneš sa dobrom ishranom…na tvom mestu ja bih mesec dva ušao u trening, sa 3-4 kardia nedeljno skinuo taj višak i onda uz tu sređenu ishranu dodao kreatin.Mada ne znam kako misliš da skineš višak ako ne jedeš čisto ali probaj jer si početnik i telo će možda odreagovati.
Djordje
Djordje
Da li je bolji Creatine monohydrate u mom slucaju ili Beta K?
Ako uzimam monohydrate 5g red treninbg i 5g posle a ako uzimam Beta k, kako i sta onda?
Da napomenem jos jednom u Usa sam u srednjoj skoli u pitanju je kosarka.
Već sam ti rekao da bi moj izbor bio beta k…pored nove generacije kreatina koji ne navlači vodu imaš još i beta alanin.Uzimaš 2 kapsule ujutru i 2-3 pred trening.
Desol
Djole razmisljam ozbiljno da pocnem da uzimam Dymatize-ov Xpand reaktor…Sta ti mislis?
Ne mislim ništa…probaj pa vidi…
Više puta sam pisao da ih ne volim jer većina ima puno psihostimulansa u njima i osećam se kao “pijan” a i osećam blagu mučninu…
nn
pozdrav
visok sam 1.78 imam 71kg
moj plan ishrane cu sad da napisem pa me zanima da li valja ili nevalja takodje svaki savet je dobro dosao e pa da pocnem: da napomenem da jedem na svaka 2 ili 3 sata
znaci
cim ustanem merica whey-a i 100g ovsenih i popijem nakon sat vremena ide
dorucak 5 belanaca 1 zumance 1 jabuka
nakon 3 sata 250g soma 5 krompira
nakon 2 sata 250 g soma 5krompira
nakon 2 sata pijem animal pump
trening za vreme treninga pijem powershock
posle treninga merica whey-a i dex
i posle 1 sat jedem 250 g ela sira .pozzz
Nisam te razumeo za prvi obrok, šta popiješ?
Ne trebas ti 100g ovsenih, 60-80g je sasvim dovoljno…
Som je loš izbor jer je u pitanju baš masna riba…
Posle treninga moraš imati ugljene hidrate…ne znam da li si ih izostavio jer pretpostavljam da ti je trening uveče ali svakako treba da ih uneseš…
zex
Zdravo Djordje, poceo sam da uzimam protein za masu jer sam malo mrsav…ali imam kod kuce i dekstrozu i surutku u prahu pa me zanima da li i to mogu da iskoristim i kako..? hvala unapred 🙂
Dekstrozu i treba da koristiš posle treninga a ovu surutku zaobiđi jer ionako nećeš izgubiti ne znam koliko para…
keko
Djordje poslusao sam te i umesto kreatina kupio sam ribe i malo piletine imam za narednih 20 tak dana…znaci moj plan ishrane posto sam druga smena u skoli…probudim se dorucak Wudy virsle (48 % wudy virsla je piletina i mnogo se razlikuju od drugih obicnih) 2 jaja i soljica mleka…ostavim sat vremena da mi se to slegne ..trening 1h, 1:15h voznja biciklom 30 min uz brdo…2 obrok supica, 200g ribe uz dvopek…3 lagani obrok mala kiflica i soljica mleka i 4 obrok 100 g ribe…da li smatras da je ovo dobar program ishrane i treninga i kardio treninga..?
i da riba je oslic…i unosim po malo ugljenih hidrata krompirici, badem..utorak mi je dan visokog unosa u.h.i cetvrtak a ostalim danima po malo…
Nijedne viršle nemaju mesta u zdravoj ishrani, pogotovo u ovome o čemu pričamo…bolje pojedi jaja i ovsene za doručak.
Ostalo bi moglo da bude ok sem naravno kiflica…i ti krompirići treba da budu krompir…